قصد خرید برج و یا معاوضه املاک را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.
خرید و فروش برج تجاری یا اداری با خرید یک آپارتمان یا یک واحد کوچک اداری متفاوت است. برای خرید یا فروش ساختمانهای بزرگ و برجها باید دقت بیشتری داشت. همچنین اگاهی بیشتری در مورد خرید و فروش املاک کسب کرد. در این نوشته به دوبخش مختلف میپردازیم.
معمولا خرید برج با هدف ایجاد درآمد و سود اقتصادی انجام میشود. این سود میتواند از اجاره واحدهای اداری یا تجاری تامین شود و یا از واگذاری واحدها با شرایط خاص به اففراد تامین کننده این سود خواهد بود. آنچه مسلم است سرمایه گذاری با وسعت زیاد سودآوری مناسبی را هم باید در بر داشته باشد.
در مواردی افراد و یا شرکتهای متخصص برج را با اهداف برند سازی خریداری میکنند. معمولا این شرکتها بعد از زمان یک یا دو سال برج را به صورت یکجا و یا بخش بخش به قروش میرسانند.
برند سازی یکی از شیوههای ایجاد درآمد در سطح وسیع است. اگر شیوههای برند سازی به درستی انجام شود ارزش یک برج تا چندین برابر افزایش پیدا میکند.
یکی از شیوههای رشد ارزش سازههای عظیم ایجاد مراکر تخصصی است. در کلان شهر تهران بسیاری موارد را مشاهده میکنیم که دو برج عظیم در منطقه جغرافیایی یکسان تفاوت قیمت بسیار چشمگیری دارند. این تفاوت قیمت به دلیل تخصصی بودن مشال در یک برج است. ساختمان عطیمی که مرکز تخصصی فروش موبایل است. ساختمانی که مرکز تخصصی فروش کامپیوتر است. این موارد روشن میکند که ایجاد مراکز تخصصی میتواند ارزش املاک بویزه برجها را افزایش دهد.
یکی از شیوههای برند سازی که ارزش برجهای اداری و تجلری را در زمان کوتاه چندین برابر میکند جذب برندخای معتبر است. برخی از سرمایه داران با خرید برج و تبدیل ان به مرکز برندهای معتبر ارزش چندین برابری را در مجموعه خود حاصل میکنند. حتی در مواردی از برندهای مطرح دعوت به عمل آمده و واحدهای اداری و تجاری به صورت رایگان در اختیار انها قرار می گیرد. این شیوه از ایجاد درآمد گاهی تا 500 درصد سورآوری خواهد داشت..