تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

مالک هستید و قصد تهاتر ملک با مصالح ساختمانی را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

   تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی یکی از پر طرفدارترین معاملات تهاتری است. این نوع از معامله نقش بسیار مفیدی در رونق بازار مسکن نیز خواهد داشت. چرا که این نوع تهاتر بیشترین کمک را به سازندگان و انبوه سازان ساختمانی میکند.

رکود بازار فروش ملک

در شرایطی که بازار ملک در رکود به سر میبرد. انبوه سازانی که تمامی سرمایه خودرا در بخش مسکن متمرکز کرده اند دچار کمبود نقدینگی شدید می شوند. حال انکه نقدینگی ضعیف باعث متوقف شدن پروژه های ساختمانی این انبوه سازان نیز خواهد شد.

در شرایط این چنین انبوه سازان تمایل بسیار زیاد به تهاتر ملک خود با مصالح ساختمانی خواهند داشت چرا که با این نوع از تهاتر بسیاری از مشکلات خود را حا میکندد.

  • رفع مشکل نقدینگی انبوه سازان
  • مبادله مصالح مورد نیاز با آپارتمان از یک پروژه
  • خرید و یا تهاتر مصالح به قیمت مناسب و به روز شده
  • حل مشکل توقف پروژه های ساختمانی
  • و بسیاری دیگر ازموارد

این ها نکاتی هستند که تهاتر ملک با مصالح ساختمانی را به موفقترین نوع تهاتر تبدیل کرده اند.

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

بهترین مرجع تهاتر

مرکز تهاتر ایران یکی از بهترین مرجع ها برای انواع تهاتر است. این بستر اینترنتی شامل ده ها هزار کاربر متخصص در امور تجارت و بویژه ملک است. با سرچ مرکز تهاتر ایران میتوانید به این سایت مراجعه و به صورت داخلی تمامی فایلهای تهاتر را به رایگان دریافت نماییدد.

این بستر اینتر نتی همچنین موارد بسیار زیادی از افراد و کاربران را جهت معاوضه مصالح ساختمانی جمع اوری و در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

 شیوه های درست تهاتر

باید توجه داشت تهاتر یک معامله اقتصادی با پیچیدگی بسیار زیاد از نظر حقوقی است. برای این نوع معاملات پیشنهاد میشود حتما به دفاتر حقوقی معتبر مراجعه و متن فرارداد را زیر نطر وکیل متخصص در امور ساختمانی انجام دهید.

بنگاه های معاملات ملکی و تهاتر

گرچه بنگاه های معاملات ملکی مجاز دارای جواز هستند و برای ئعائلات ملکی مکان مناسبی هستند اما در مقوله تهاتر به دلیل پیچیدگی نوع معامله بهتر است علاوه بر درج قرارداد در بنگاه ها یک وکیل زبردست نیز در تنظیم قرارداد حضور داشته باشد.

تهاتر میتواند شامل بسیاری از ریزه همکاری‌های حقوقی باشد.

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

مطالب مفید دیگر :