آگهی فروش زمین

مالک هستید و قصد فروش زمین را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

   آگهی فروش زمین

آگهی کردن انواع ملک و شیوه درج ان می‌توتند یک خرید یا فروش مناسب با سوددهی بالا را به ارمغان بیاورد. این روزها با گسترش استفاده از شبکه‌های مجازی و اینترنت، بازار آگهی نیز داغتر از گذشته شده است. در میان اگهی‌های گوناگون آگهی املاک گسترش بیشتری داشته است. آگهی فروش زمین نیز در این میان بخشی را به خود اختصاص داده است.آگهی فروش زمین

آگهی فروش زمین

آگهی فروش زمین با توجه به کاربری زمین به چند بخش مختلف تقسیم می‌شود این تقسیم بندی ارزش ریالی زمین را نیز تغییر می‌دهد. کاربری زمین می‌تواند مختلف و شامل موارد زیر باشد.

  • زمین با کاربری کشاورزی

این نوع کاربری فقط اجازه کشت و کشاورزی در زمین را می‌دهد. ساخت و ساز در این زمین‌ها مجاز نمی‌باشد.

  • زمین با کاربری مسکونی

این زمین‌ها در مناطق شهری روستایی می‌توانند یافت شوند. برای این نوع از زمین‌ها امکان ساخت واحد‌های ساختمانی با کاربری مسکونی وجود دارد

  • زمین با کاربری اداری

در این زمین‌ها اجازه ایجاد واحد‌های اداری داده می‌شود. بعد از پایان کار به این زمین‌ها سند اداری داده می‌شود.

  • زمین با کاربری تجاری

این نوع از کاربری به مفهوم اجازه ساخت مغازه و یا پاساژ تجاری می‌باشد.

 تاثیر تراکم در ارزش زمین

تراکم به معنای اجازه احداث ساختمان با متراز مشخص است. در برخی مناطق روی یک زمین می‌توان 2 طبقه ساخت و در برخی مناطق دیگر امکان ساخت ده ها طبقه نیز وجود دارد.

شهرداری با توجه به موقعیت و قوانینی که وجود دارد مقدار تراکم در هرمنطقه را مشخص می‌کند.

معمولا سازندگان و شرکت‌های ساختمانی برای ساخت سازه‌های جدید تمایل دارند تراکم بیشتری را دریافت کنند. این مورد تاثیر مستقیم بر روی قیمت زمین خواهد داشت

اگهی فروش زمین در کجا ثبت کنیم؟

برای ثبت آگهی بهترین گزینه ثبت اگهی در سایت‌خای آگهی است. این سایت‌ها با توجه به تعداد بالای مخاطبان همواره بهترین گزینه برای درج تبلیغات هستند.

روزنامه‌ها و مجلات فضای برای ثبت اگهی دارند اما این شیوه تقریبا کارایی خود را از دست داده است. همچنان بهترین گزینه برای ثبت آگهی فروش زمین وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تخصصی هستند.

آگهی فروش زمین

موارد مرتبط با این موضوع :