خرید خانه ویلایی

قصد خرید خانه و یا معاوضه املاک را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

   خرید خانه ویلایی

خرید خانه ویلایی

خرید خانه ویلایی ، خرید خانه قطعا یکی از چالش‌های مهم هر خانواده در ایران است. مسئله تامین مالی و بودجه خرید مهمترین بخش این چالش است. خانه‎های کوچک با هزینه‌های بسیار بالا در مناطق تهران و عدم تناسب این مبالغ با درآمد افراد این چالش را به یک آرزو برای بعضی افراد تبدیل کرده است. گرچه سختی خرید خانه در ایران بسیار پر اهمیت است و قشر کم درآمد برای تامین بودجه خرید بسیاری از مشکلات را متحمل می‌شود اما در این بخش ما با زاویه دید متفاوتی به این قضیه نگاه خواهیم کرد.

 

خرید خانه ویلایی

 

خانه های ویلایی

خانه‌های ویلایی قیمتی بسیار بالاتری از آپارتمان دارند اما باید توجه کرد زمین از نوع مسکونی یکی از کم ریسک‌ترین سرمایه گذاری‌ها می‌باشد. بیشترین رشد اقتصادی یا بهتر بگوییم بیشترین افزایش قیمت در سال‌های اخیر مربوط به زمین بوده است. شاید تمایل به ساخت و ساز این روند افزایشی را بیشتر کرده باشد اما همچنان با مقایسه رشد قیمت آپارتمان و زمین قابل ساخت در تهران، افزایش قیمت زمین بسیار بیشتر از دیگر موارد بوده است.

 

خرید منزل ویلایی

همانطور که گفته شد ارزش زمین به نسبت ساختمان از روند افزایشی قیمت بیشتری برخوردار بوده است. طبیعی است که افراد در این بازار خرید منزل ویلایی را یک سرمایه گذاری بلند مدت میدانند که البته همینطور نیز هست. به کلمه “بلند مدت” توجه داشته باشید در سرمایه گذاری بلند مدت بسیاری از فاکتور‌ها تغییر خواهند کرد. چنانچه هدف از سرمایه گذاری ده سال ، بیست سال ، یا سی سال است خرید آپارتمان گزینه مناسبی است. اما اگر سرمایه گذاری پنجاه ساله را در نطر بگیرید خرید یک منزل ویلایی به نسبت آپارتمان می‌تواند بازدهی چندین برابری ذاشته باشد.

خرید خانه ارزان

گرچه نگاه به خرید ویلا و خانه ویلایی با نگاه به خرید خانه ارزان متفاوت است. اما با یک بررسی ساده می‌توان گفت بازدهی اقتصادی خانه ویلایی از آپارتمان بیشتر خواهد بود. به نوعی می‌توان گفت در ازاء مبلغ پرداختی خرید خانه ویلایی ارزانتر از خانه آپارتمانی با همان مبلغ است. خانه ویلایی در دراز مدت با توجه هزینه‌ها دارای ارزش افزوده بیشتری خواهد بود.

خرید خانه لوکس

با توجه به تغییر نیاز‌های زندگی مدرن خرید خانه لوکس به ویژه خرید خانه ویلایی لوکس یکی از نیاز‌های جدیدی است که توجه خانواده‌هایی با درآمد متوسط به بالا را به خود جلب کرده است. در شرایطی که یک خانه لوکس در تهران قیمتی بسیار بالا دارد، سازندگان ویلا شرایط را برای خرید ویلاهای لوکس در مناطقی غیر از تهران را فراهم کرده‌اند. برای کاهش قیمت و افزایش قدرت خریداران این ویلاها و خانه های لوکس ساخت و ساز به مناطق دورتر انتقال داده شده و همچنین متراژهایی کوچکتر برای هر ویلا در نظر گرفته شده است. ویلایی 150 متری در شمال ایران با طراحی لوکس و کمترین هزینه ساخت نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

فروش منزل ویلایی

برای فروش منزل ویلایی یکی از بهترین شیوه‌ها ثبت آگهی فروش در سایت ها و اپلیکیشن‌های فروش ملک می‌باشد. باید توجه داشت در شرایط رکود بازار شیوه های قدیمی آگهی و فروش ملک کارایی خود را ازدست داده و دیکر کارایی لازم را ندارند.

 

خرید خانه ویلایی

موارد مرتبط با این موضوع :