پیش خرید اپارتمان

مالک هستید و قصد پیش خرید اپارتمان را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

   پیش خرید اپارتمان

پیش خرید اپارتمان یکی از شیوه‌هایی است که می‌تواند افراد را صاحب خانه کند. پیش خرید کمک می‌کند تا با هزینه کمتری صاحب یک آپارتمان شوید. اما چرا بجای خرید اپارتمان اماده گزینه پیش خرید را انتخاب کنیم؟ در این بخش به توضیحاتی در مورد پیش خرید و موارد پیرامون ان می‌پردازیم.

پیش خرید اپارتمان چیست؟

پیش خرید اپارتمان به مهفوم خرید یک واحد آپارتمانی قبل از آماده شدن آن است. در پیش خرید قراردادی منعقد میگردد. در این قرارداد خریدار مبلغی را به مالک آپارتمان پرداخت می‌کند. مالک متعهد می‌گردد. در زمان مشخصی واحد مورد نظر را تحویل خریدار بدهد. در قرارداد پیش خرید بیشتر موارد با توافق طرفین انجام می‌گیرد. هر یک از طرفین با انگیزه متفاوتی این قرارداد را می‌پذیرد.

پیش خرید اپارتمان

پیش خرید ملک از نگاه مالک

مالک یا سرمایه گذار یک پروژه ساختمانی با هدف ایجاد نقدینگی پیش خرید اپارتمان را به خریدار پیشنهاد می‌دهد. پیش فروش معمولا در زمان پایان سفت کاری ساختمان انجام می‌شود. این مرحله بهترین زمان برای پیش خرید است.

پیش خرید قبل از مرحله سفت کاری به مفهوم آن است که سازنده یا سرمایه‌گذار سرمایه کافی برای پایان دادن به پروزه را ندارد. همچنین با دریافت مبلغ از خریدار نیز احتمالا هزینه انجام پروژه را تا انتها نخواهد داشت. اما در مواقعی که مالک سفت کاری ساختمان را به پایان رسانده باشد می‌توان با اطمینان بیشتری پیش خرید را انجام داد.

معمولا مالک با انگیزه‌های ذکر شده آپارتمان را برای پیش فروش ارائه می‌دهد.

  • تامین نقدینگی برای اتمام پروژه
  • دریافت مبلغ ملک و سود ان قبل از پایان کار
  • اطمینان از فروش به موقع واحد
  • اطمینان از دریافت مبالغ در موعد مقرر و رفع مشکلات احتمالی ناشی از کمبود نقدینگی

این موارد انگیزه‌های مالک برای ارائه ملک قبل از پایتن کار می‌باشد.

پیش خرید اپارتمان

 

پیش خرید مسکن از نگاه خریدار

خریدار با نگاهی متفاوت به پیش خرید نگاه می‌کند. برای خریدار پیش خرید یک ریسک محسوب می‌شود. اما همچنان خریدار تمایل به خرید زودتر از موعد دارد. برخی از دلایل پیش خرید مسکن از نگاه خریدار…

  • خرید آپارتمان با قیمت پایین تر از ارزش ملک
  • امکان پرداخت مبلغ در چند مرحله
  • دریافت ساختمان نوساز  و تامین اسایش دراز مدت
  • افزایش قیمت مسکن در زمان تحویل
  • رفع افت نقدینگی بر اثر تورم
  • و…

در مجموع خریدار برای سود اقتصادی پیش خرید اپارتمان را می‌پذیرد. همچنین در مواردی که پول نقد کافی برای خید خانه نداشته باشد با پیش خرید مشکل نقدینگی را حل می‌نماید.

پیش خرید آپارتمان در چیتگر

پیش خرید اپارتمان در تمام نقاط امکان پذیر است. یکی از مناطقی که بازار پیش خرید در ان گرم است منطقه چیتگر است. در این منطقه به دلیل ساخت و ساز‌های انبوهی که انجام می‌شود. همچنین سرمایه گذاری که در این بخش انجام شده است متقاضی برای پیش خرید وجود دارد همچنین تعداد زیادی اپارتمان نیز در این منطقه برای پیش فروش قرارداده شده است.

سرمایه گذاری در این منطقه نشان از رشد و افزایش ارزش در این منطقه دارد. البته مسئله بالای تراکم در این بخش را نیز باید در نظر داشت. این مسئله در صورتی که امکانات کافی و استاندارد وجود نداشته باشد می‌تواند این منطقه را دچار چالش کند.ش

موارد مرتبط با این موضوع :