طراحی و اجرای ویلا

قصد ساخت ویلا را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

طراحی و اجرای ویلا

طراحی و اجرای ویلا یکی از خدمات تخصصی هولدینگ ساختمانی ایتاب می‌باشد. طراحی ویلا، دریافت مجوز ساخت، اجرای مهندسی و طراحی داخلی خدماتی است که به صورت جامع در ایتاب ارائه شده است. در این بخش به توضیحاتی در مورد ویلا و مراحل ساخت ان خواهیم پرداخت.

طراحی و اجرای ویلا

طراحی ویلا از چند جهت قابل بررسی و تشریح است. در بخش اول مسئله کاربردی ویلا در طراحی آن است. در این بخش به استفاده کنندگان از ویلا توجه می‌شود. طراحی کاربردی به ریزترین جزئیات نیز می‌پردازد. آسایش ساکنان ویلا و در دسترس بودن امکانات ویلا در این بخش مهمترین المان در طراحی خواهد بود. به عنوان مثال در طراحی کاربردی تعداد سرویس بهداشتی در هر طبقه و یا حتی در هر اتاق از ویلا مد نظر قرار می‌گیرد و این موضوع خارج از مسئله زیبایی شناسی مورد توجه می‌باشد.

در رویکرد دیگری مسئله تناسب و زیبایی شناسی در طراحی اهمیت دارد. این موضوع از مسئله تناسب در ابعاد شروع و در انتخاب بافت متریال و یا حتی دکوراسیون ویلا ادامه پیدا می‌کند. انتخاب بهترین شیوه در طراحی ویلا با توجه به نیاز و درخواست مالکان و یا استفاده کنندگان ویلا در نظر گرفته می‌شود.

طراحی ویلا چیست؟

شاید در نگاه اول طراحی ویلا یک مسئله سلیقه‌ای به نظر برسد. اما طراحی ویلا علاوه بر سلیقه شخصی مجموعه‌ای از عوامل دیگر نیز می‌باشد. اگر نیاز باشد تا پاسخ این سوال را به صورت جامع‌تری بدهیم ، می‌توانیم پاسخ زیر را به عنوان یکی از پاسخ‌های درست انتخاب کنیم.

طراحی ویلا، ارائه مسیر و نقشه‌ای است که در آن اصول مهندسی، اصول زیبایی شناسی، راهکار اجرای بدون نقص ، نوع ساخت و دیزاین اجزای ویلا و کاربرد آنها مورد توجه قرار گیرد. ارائه این مسیر می‌تواند شامل نقشه ساخت، نقشه اجرا، نقشه تفکیکی داخلی، نقشه برق کشی، نقشه تاسیسات، نقشه پارتیشن داخلی، انتخاب متریال سازه، انتخاب متریال نما، انتخای نورپردازی داخلی و خارجی و ده‌ها مورد دیگر باشد.

با توجه به تعریف ارائه شده برای “طراحی ویلا چیست؟” کاملا روشن است که طراحی ویلا نیاز به تیمی مجرب دارد. تیمی آشنا به موارد مختلف که علاوه بر طراحی امکان اجرای دقیق و صحیح را نیز داشته باشند. در ادامه این موضوع علاوه بر بررسی مورد ذکر شده سعی میکنیم تا به جزئیات بیشتری از این موضوع نیز بپردازیم.

طراحی و اجرای ویلا

موارد مرتبط با این موضوع: