تهاتر املاک با کالا

مالک هستید و قصد تهاتر و یا معاوضه املاک را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

   تهاتر املاک با کالا

تهاتر املاک با کالا یک شیوه تهاتری است که در آن مالک آپارتمان یا ملک در ازای انتقال ملک خود کالایی را دریافت میکند. این کالا میتواند شامل موارد بسیاری باشد که به برخی از آنها اشاره میکنیم

  • تهاتر املاک با مواد غذایی
  • تهاتر ملک با پوشاک
  • تهاتر ملک با کنسروجات
  • تهاتر ملک با عرقیجات (گلاب)
  • تهاتر ملک با کالای ساختمانی
  • و…

در زمان رکود بازار مسکن این نوع از تهاتر میتواند راهگشا برای فروش یک ملک باشد. در زمانی که نقدینگی کم و قدرت خرید افراد برای خرید خانه کم است فروش ملک نیز دشوار خواهد بود. و این دشواری راهی بجز تهاتر نخوتهد داشت.

تهاتر املاک با کالا

تهاتر ملک با کنسرو

یکی از موارد مهم برای تهاتر املاک با کالا ، تهاتر املاک با کنسرو است. کنسرو مواد غذایی، کنسرو لوبیا، کنسرو تن ماهی و بسیاری از مواد غذایی دیگر

حال در اینجا این سوال پیش می اید که چرا کنسرو مورد مناسبی برای تهاتر با ملک می باشد؟ به بخش کوتاهی از این موارد اشاره میکنیم:

  1. ماندگاری بالای کنسرو باعث میشود امکان تهاتر با مبالغ بالا انجام شود. چرا که برای فروش کنسرو زمان زیادی فرصت میباشد و در این زمان طولانی امکان فروش به همراه سود مناسب فراهم خواهد بود.
  2. مبلغ بالای کنسرو با حجم کم که بارگیری این محصولات را بسیار اسان میکند.
  3. امکان نگهداری در فضای ازاد. کنسروهزینه نگهداری بسیار پایینی دارد و برای نگهداری ان نیاز به یخچال و سردخانه نیست.
  4. فروش آسان کنسرو در بازار و تقاضای بسیار زیاد این ماده غذایی
  5. و…

تهاتر املاک با کالای ساختمانی

یکی از جذابترین انواع تهاتر املاک با کالا ، معاوضه املاک با کالای ساختمانی است. در این نوع تهاتر که بیشتر فعالان در عرصه ساخت ساز مسکن در آن فعال هستند. در ازای ارائه ملک میتوان انواع کالاهای ساختمانی را دریافت کرد. این کالاها از سیمان، سنگ و کاشی … و در مواردی حتی آهن و میلگرد نیز میشود.

مرجع تهاتر کالا

بزرگترین مرجع تهاتر در ایران وب سایت و اپلیکیشن مرکز تهاتر ایران میباشد. این وب سایت با ده ها هزار کاربر مرجعی معتبر برای افرادی است که قصد تهاتر و تهاتر کالا را دارند. به دلیل تعداد زیاد کاربران و تخصصی بودن این بستر اینترنتی در بخش تهاتر، این وب سایت به قویترین مرجع تهاتر تبدیل شده است.

مطالب مفید دیگر :