معاوضه ملک با مغازه

مالک هستید و قصد تهاتر و یا معاوضه املاک را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

   معاوضه ملک با مغازه

معاوضه ملک با مغازه در بازار شدت بیشتری به خود گرفته است. این موضوع در شهر تهران در درجه اول، و در سایر شهر های بزرگ در درجه دوم رونق بیشتری دارد..

معاوضه شرایط مطلوبی دارد؟

معاوضه ملک با مغازه در بازار شدت بیشتری به خود گرفته است. این موضوع در شهر تهران در درجه اول، و در سایر شهر های بزرگ در درجه دوم رونق بیشتری دارد. دلیل این موضوع را می توان کشش مردم نسبت به خرید ملک در تهران به دلیل وجود امکانات بیشتر دانست. این به آن معناست که مردم سعی می کنند با معاوضه یا معاوضه مغازه با ملک خود یک آپارتمان یا خانه را در این شهر خریداری کنند و در حومه یا نزدیک شهر تهران ساکن شوند.

معاوضه ملک با مغازه

 

معاوضه به شیوه های مختلف

تمایل ساختمان سازان به ساختن سازه های تجاری و مسکونی مانند هتل آپارتمان ها یا ساختمان های تجاری بیشتر شده است. این در حالیست که در حوزه معاوضه  می توان چند باب مغازه را به عنوان مثال با یک ملک تجاری مانند یک هتل آپارتمان معاوضه نمود. یا اینکه ملک مورد نظر می تواند کاربری معمولی داشته باشد و در روش یک یا چند ملک معاوضه شود. تعیین ارزش هر یک از این موارد بر عهده کارشناس است. اما با این حال معاوضه  در تهران و سایر شهر های بزرگ رشد و افزایش بیشتری داشته و رونق این موضوع را می توان در تعداد آگهی های اینترنتی و سنتی جستجو کرد.

معاوضه در شرایط خاص

زمین ها، خانه های مسکونی، واحد های تجاری و غیره در دسته معاوضه قرار می گیرند. این دسته املاک با توجه به موقعیت جغرافیایی، امکانات و شرایطی که دارند (یا فروشنده برای آنها تعیین می کند) معاوضه می شوند. در صورتی که ارزش ملک مورد نظر از مغازه بیشتر باشد ( یا برعکس) می بایست بخشی از روند معاوضه نقدی انجام شود. به عنوان مثال یک آپارتمان با N میلیون ارزش در یک شهر با ملک تجاری می شود و وجه نقد یا ملک و دارایی با ارزش دیگری برای پرداخت کل پول مبادله می شود.

لینک های مفید :