تهاتر ملک چیست

مالک هستید و قصد تهاتر و یا معاوضه املاک را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

   تهاتر ملک چست

تهاتر ملک چست

تهاتر ملک چیست  سوال جالبی است و تقریبا تام افرادی که وارد بازار ملک و ساختمان می شوند باید با این نوع از معاملات ساختمانی آشنا شوند. برای دستیابی به پاسخ این پرسش بهتر است در ابتدا با مفهوم و تاریخچه تهاتر آشنا شویم.

تاریخچه و مفهوم تهاتر

از زمانی که افراد به صورت تخصصی به کار یا ارائه خدمات پرداختند. داد و ستد هم وارد زندگی انسان ها شد. این نوع از معاملات در ابتدا به صورت معاملات پایاپای صورت میگرفت. که در واقع همان تهاتر امروزی است. تهاتر در واقع در هر نوع معامله ای است که در آن دو نوع کالا به صورت مستقیم با هم مبادله شوند. در معاملات تهاتری معمولا از ابزار مالی چون پول و سکه استفاده نمی شود.

معاملات تهاتری در دنیای امروز

در هر زمان و جامعه ای که نقد کردن دارایی ها سخت باشد، افراد به تهاتر روی می آورند. و معاملات به سوی مبادلات غیرنقدی پیش می روند. به عنوان مثال در صنعت ساختمان امروزه بسیاری از فروشندگان مصالح در ازای مصالح ارائه شده به سازنده از وی ملک ساختمانی دریافت می نمایند.

تهاتر ملک چیست و انواع آن

تهاتر ملک چیست تهاتر ملک در واقع مبادله ملک با هر چیزی غیر از پول نقد است. ملک را می توان با موارد مختلفی انجام داد. از جمله مواردی که تهاتر ملک با آن ها انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • تهاتر ملک با ملک
  • تهاتر ملک با خودرو
  • تهاتر ملک با موادغذایی
  • تهاتر ملک با کالا
  • تهاتر ملک با زمین
  • تهاتر ملک با مصالح ساختمانی
  • و…

تهاتر ملک چیست و در چه مراکزی آن را انجام دهیم ؟

بهتر است از تهاتر ملک را در مراکزی که متخصص این امر هستند انجام دهید تا منافع طرفین معامله حفظ شود. و از تجربه و دانش متخصصین این امر نیز بهره ببرید. مرکز تهاتر ایران از بهترین مراکز تهاتر ملک در ایران محسوب می شود. می توانید آگهی های خود را در وب سایت و اپلیکیشن این مرکز درج نمایید. و همچنین از مشاوره تخصصی مشاوران این مجموعه بهره ببرید.

 

تهاتر ملک چیست

موارد مرتبط با این موضوع: