تهاتر ملک با خودرو

مالک هستید و قصد تهاتر و یا معاوضه املاک را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

   تهاتر ملک با خودرو

شاید یکی از جذابترین معاوضه ها در بازار تهاتر ایران تهاتر ملک با خودرو باشد. خودرو یکی از پرطرفدارترین اقلام برای مردم است چرا که تفریح، سرمایه گذاری و حتی سود اوری را در بازار ایان به همراه داشته است. در عین حال فروش خودرو به آسانی امکان پذیر و سرمایه نقدی محسوب میشود.

تهاتر ملک با خودرو

 

تهاتر ملک با خودرو رویا یا واقعیت ؟

با توجه به دلایلی که ذکر شد بسیاری از شهروندان مایل برای دریافت خودرو در ازای ملک یا دیگر دارایی های خود را هستند. شرایط رکود بازار و عدم موفقیت در فروش املاک و رکود نسبی بازار افراد را ترقیب به معاوضه ملک با خودرو میکند چرا که این کالا با پول نقد تفاوتی ندارد.

تمایل به معاوضه خودرو

اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که چرا صاحبان خودرو باید تمایل به معاوضه خودرو خود با ملک را داشته باشند؟ آیا این افراد نمیتوانند خودرو خود را به فروش برسانند و ملک دلخواه خود را خریداری کنند؟

بسیار عجیب است که چرا صاحبان ملک این سوال را از خود نمیپرسند و به آگهی ها و تبلیغات هایی با متن تهاتر ملک با خودرو توجه نشان میدهند

از تبلیغات تا واقعیت

باید توجه داشت از نظر بازار تجاری این نوع از تهاتر بجز در موارد بسیار خاص غیر واقعی می باشد و افراد با انگیزه های مختلف اقدام به درج چنین آگهی هایی با مزمون مشابه می کنند.

ممکن است در پس این نوع از تبلیغات ها کلاهبرداری یا نیت های دیگری باشد که در پوشش یک پیام تبلیغاتی زیبا و مهیج به مخاطب ارئه می شود.

تهاتر ملک با خودرو

موارد تهاتر ملک با خودرو را چگونه بررسی کنیم؟

همانطور گه گفته شد در اکثر موارد این نوع از آگهی های تهاتر غیر واقعی و با نیات دیگری بجز تهاتر درج می شود. حال سوال این است که چطور تشخیص دهیم یک آگهی تهاتر واقعی است یا تبلیغات بدون پشتوانه است. برای بررسی این موارد بهتر است قبل از اقدام به هر معامله ای موارد زیر را در نظر بگیرید.

موارد مهم تهاتر

  1. مبادله را تحت نظر افراد با تجربه در امور حقوقی که قابل اعتماد شما هستند انجام دهید.
  2. برای هر مبادله یا معاوضه نیاز به قرارداد رسمی قابل ثبت در مراجع رسمی مانند دفتر خانه می باشد.
  3. انجام معامله در محیط های امن باید انجام پذیرذ محیط هایی مانند دفتر خانه، دفاتر حقوقی و …
  • مطالب ذکر شده تنها بخشی از موارد قابل انجام و ضروری در معاملات است. معاملات نیاز به تجربه و اگاهی دارند در صورتی که تجربه کافی در این امور را ندارید از افراد با تجربه و مورد اعتماد کمک بگیرید.

مطالب مفید دیگر :