تهاتر املاک یعنی چه

مالک هستید و قصد تهاتر و یا معاوضه املاک را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

   تهاتر املاک یعنی چه ؟

تهاتر املاک یعنی چه

تهاتر املاک یعنی چه ؟ پیش از پاسخ به این پرسش بهتر است با مفهوم تهاتر آشنا شویم. تهاتر به معنی مبادله پایاپای است. تهاتر به اندازه تاریخ تمام معاملات بشری قدمت دارد. تهاتر در واقع ابتدایی ترین نوع معامله بوده است. و پس از آن معامله و خرید و فروش با پول نقد مرسوم شده بود. تهاتر املاک نیز امری بسیار قدیمی است. تهاتر املاک همیشه مرسوم بوده است. مالکان بسیار یملک های خود را معاوضه (تهاتر) می نمایند.

تهاتر املاک یعنی چه و با چه مواردی انجام می شود ؟

تهاتر املاک با موارد مختلفی از جمله ملک دیگر، خودرو، کالا، مصالح ساختمانی، مواد غذایی و … انجام می شود. در این موارد معمولا پول نقد جا به جا نمی شود و ب در عوض مالک در ازای ملک خود ملکی دیگر یا هر کدام از موارد فوق الذکر را از طرف معامله (تهاتر) دریافت می نماید. از بین مواردی که برای تهاتر املاک ه آن اشاره شد تهاتر املاک با مصالح ساختمانی بسیار پرکاربرد و رایج است. به این صورت که فروشندگان مصالح ساختمانی در ازای مصالحی که در اختیار سازندگان قرار می دادند. بخشی از ملک را دریافت می نمایند. در واقع مصالح ساتمانی را با ملک تهاتر می کنند.

تهاتر املاک در مراکز معتبر

هرچند که افراد به تنهایی نیز می توانند تهاتر ملک انحام دهند. اما پیشنهاد می شود برای این که معامله ای کاملا مبتنی بر اصول حقوقی و سودآور داشته باشند با متخصصین این مشورت نمایند. برای بهره مندی از مشاوره تخصصی در زمینه تهاتر بهتر است که از مراکز معتبر و با تجربه استفاده کنید. مرکز تهاتر ایران از جمله مراکز معتبر و با سابقه درخشان در امر تهاتر است. این مرکز به وسیله وب سایت و اپلیکیشن خود این امکان را برای افراد فراهم نموده است که آگهی مورد نظر خود را به صورت رایگان درج نمایند. علاوه بر درج آگهی می توانید ازخدمات مشاوره حضوری مرکز تهاتر ایران بهره ببیرید.

تهاتر املاک یعنی چه

 

موارد مرتبط با این موضوع: