بازار تهاتر ایرانیان

مالک هستید و قصد تهاتر و یا معاوضه املاک را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

   بازار تهاتر ایرانیان

بازار تهاتر ایرانیان

بازار تهاتر ایرانیان یک بازار اینترنتی بسیار گسترده در زمینه معاوضه ملک، معاوضه کالا و معاوضه خودرو می‌باشد. همچنین مرکز تهارتر حامی خدمات دهندگان ساختمانی شامل، سازندگان و پیمانکاران ساختمانی، سرمایه گذاران ساختمانی و انواع مشاغل مرتبط ساختمانی می‌باشد. تهاتر ایرانیان تحت پلتفرم‌های گوناگونی طراحی و در اختیار عموم قرار گرفته است. وب سایت تحت وب، اپلیکیشن اندروید و آی او اس برای استفاده کنندگان موبایلی از بستر‌های این بازار است.

بازار تهاتر ایرانیان

چگونه از بازار تهاتر ایرانیان استفاده کنیم؟

برای استفاده از وارد صفحه اصلی وب سایت شده و یا اپلیکیشن موبایلی را با نام : مرکز تهاتر ایران را از بازار یا مایکت دانلود کنید. همچنین دارندگان گوشی‌های اپل میتوانند از خدمات دهنده ایرانی سیب اپ استفاده و اپلیکیشن مربوط را دانلود کنند. در تمامی پلتفرم ها امکان ثبت کالای تهاتری وجود دارد. کافیست تا اطلاعات مورد نظر خود را وارد و منتظر بمانید تا افراد متقاضی با شما تماس بگیرند.

تهاتر در ایران

با توجه به بازار اقتصاد ایران و رکودی که در بازار مسکن به وجود آمده است تمایل افراد برای معاملات تهاتری رو به افزایش است. در اقتصادی با تورم بالا معاملات تهاتری می‌تواند بسیاری از ریسک‌های معاملات را کاهش دهد. در شرایطی که تغییر قیمت مسکن روزانه محاسبه می‌شود و تغییرات تورمی روندی بسیار متلاطم دارد تهاتر یک راهکار برای برون رفت از رکود بازار است.

معاملات تهاتری ویژگی‌های جذابی دارد که افراد را برای معاملات راغبتر می‌کند. به عنوان مثال برخی از این موارد بیان می‌شود.

  • معاملات تهاتری ریسک کم ارزش شدن پول بعد از فروش ملک را به صفر می‌رساند
  • خریدار و فروشنده دقیقا موارد مورد نیاز را در تهاتر دریافت می‌کنند که یک نوع رضایت دو طرفه را به ارمغان می‌آورد.
  • نیاز به جابجایی پول نقد به حداقل ممکن می‌رسد.
  • تهاتر به نوعی بر رکود بازار غلبه و امکان انجام معاملات را افزایش می‌دهد.

 

ورود به بازار تهاتر

بازار تهاتر ایرانیان یکی از برترین بازارهای اینترنتی برای درج آنواع آگهی تهاتر است. برای ورود به این بازار کافی است تا روی لینک زیر کلیک کنید. کلیه املاک و کالاهایی که قصد معاوضه آن را دارید در این سایت قابل درج است.

بعد از ورود به این بازار که یک بستر اینترنتی تحت وب است میتوانید مواردی را که برای معاوضه در نطر دارید را در این بازار ثبت و منتظر بمانید تا مشتری مورد نظر خود را بیابید. با توجه به امکان درج شماره تلفن کافی است تا منتظز تماس مشتری بمانید. مواردی را که میتوان در این بستر اینترنتی ثبت کرد عبارتند از :

  1. انواع ملک مسکونی
  2. انواع ملک تجاری
  3. انواع خودرو قابل تهاتر
  4. انواع کالا و مواد غذایی
  5. انواع خدمات قابل تهاتر
  6. و…

در واقع این بستر تمامی مواردی را که برای معاوضه در نظر دارید را به عنوان یک آگهی ثبت و به کاربران ارائه می دهد. بازار تهاتر ایرانیان اولین بستر اینترنتی است که پذیرش آگهی تخصصی را به صورت رایگان برای کاربران خود فراهم کرده است. البته برای بازدید بیشتر آگهی ها میتوانید از پلن های دیگری نیز استفاده کنید. اما الب ثبت آگهی ها در این سایت برای کاربران رایگان خواهد بود.

برای درج آگهی تهاتر به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. آگهی خود را با تیتری کوتاه و جامع شروع کنید.
  2. برای بازدید بیشتر آگهی آن را ویژه کنید.
  3. به محتوای کلی سایت توجه و آگهی خود را در همان جهت ایجاد کنید.
  4. محتوای آگهی را جامع و کامل بنویسید.
  5. درج اطلاعات شخصی در آگهی ممنوع است.
  6. از ارائه اطلاعات بانکب در آگهی خودداری کنید.

 

چگونه در بازار تهاتر ایرانیان معامله خود را انجام دهیم.

  • قبل از هر چیز توجه داشته باشید این وب سایت برای عموم آزاد است پس روزانه هزاران نفر به آن مراجعه و انواع آگهی را ثبت و یا آنها را دنبال میکنند پس با توجه به این مورد بررسی واقعی بودن آگهی ها به عهده آگهی دهنده است.
  • برای معاملات توجه داشته باشید که رعایت نکات ایمنی شما را از خطر کلاهبرداری ها محافظت خواهد کرد.
  • برای معاملات خود از افراد با تجربه در این امور که اعتماد کامل به انها دارید کمک بگیرید.
  • معاملات خود را در مکان های امن از جمله بنگاه های معاملات رسمی، دفتر خانه ها و یا دفاتر حقوقی انجام دهید.

بازار تهاتر ایرانیان بستری اینترنتی و بازاری بزرگ برای معاوضه انواع ملک، کالا و خدمات است. با دقت در امر معاملات خود از این بستر درجهت افزایش دارایی خود بهره بگیرید

بازار تهاتر ایرانیان

موارد مرتبط با این موضوع :