آگهی فروش وام

قصد خرید آپارتمان با وام را دارید؟ نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت ملک دارید؟ درخواست خود را از طریق این فرم ثبت نمایید. معمولا کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

   آگهی فورش وام

فروش وام و آگهی فورش وام یکی از مواردی است که در کشورهایی با تورم بسیار بالا مشاهده می‌شود. افرادی همیشه به دنبال گرفتن وام و رفع مشکلات اقتصادی خود هستند و برخی جهت سرمایه گذاری و و کسب سود بالا به پرداخت وام می‌پردازند. در این میان آگهی و تبلیغات در این مورد نیز افزایش یافته است.

 

آگهی فروش وام

آگهی ها در این زمینه معمولا به صورت خصوصی درج می‌گردند. بیشتر سرمایه گذاران در بخش پرداخت وام به صورت خصوصی اقدام به ثبت اگهی می‌کنند.

معمولا به دلیل بالا بودن تورم همیشه متقاضی برای وام  وجود دارد. همچنین به دلیل بالا بودن سود این نوع از وام‌ها همیشه افرادی نیز هستند که با شرایط متفاوتی وام را در اختیار متقاضی قرار دهند.

آگهی فروش وام

آگهی وام در چه رسانه‌هایی قابل درج است؟

بانک ها و موسسات مالی رسمی معمولا اگهی برای پرداخت وام ندارند. در صورتی که این موسسات یا بانک ها برنامه‌ای برای پرداخت وام داشته باشند ان را به صورت اطلاعیه در سایت یا شعبات خود ارائه می‌دهند.

شرکت‌های لیزینگ با مجوز معمولا آگهی فروش وام را در روزنامه‌های رسمی درج میکنند. درج اگهی موسسه در روزنامه نیاز به ارائه مجوز و یا اساسنامه دارد. البته گاهی با ایجاد تغییرات در متن اگهی این مجوزات از اگهی دهنده دریافت نمی‌شود.

اشخاص حقیقی سرمایه گذار برای درج اگهی سایت‌های درج آگهی را انتخاب می‌کنند. این سایت‌ها بازدید بسیار بالایی را دارند و به ذلیل تعامل بالا با مخاطبان بازدهی مناسبی را نیز به اگهی دهنده ارائه می‌دهند.

 

آگهی فروش وام

آگهی خود را در کدام دسته بندی ثبت کنیم؟

آگهی دریافت یا پرداخت وام معمولا در دسته سرمایه‌گذاری ثبت می‌گردد. همچنین در صورتی که سایت بخش تجاری جداگانه‌ای را نیز در نظر گرفته بود می‌توانید اگهی را در این بخش درج نمایید.

آیا به این آگهی ها می‌توان اعتماد کرد؟

باید توجه داشت ثبت آگهی در سایت‌های آگهی به صورت ازاد در دسترس همگان می‌باشد. ممکن است آگهی را در یک سایت بسیار معتبر مشاهده کنید اما اعتبار سایت هیچ ارتباطی با شخص اگهی دهنده نخواهد داشت.

برای اطلاع از اعتبار اگهی دهنده باید با او تماس و موارد امنیتی را به شدت رعایت کرد. همچنین در صورت مشاهده موارد مشکوک این مورد را به پلیس گزارش داد.

برای اطمینان از امنیت خود به موارد زیر توجه نمایید:

  • اعتبار آگهی دهنده را به صورت دقیق مشخص نمایید.
  • معاملات و قرارداد‌ها را به صورت حضوری برگزار کنید.
  • محل قرار را از بین مکان‌های عمومی و رسمی انتخاب کنید.
  • با وکیل معتمد خود قبل از هر اقدامی مشورت نمایید.

 


کلمات کلیدی مرتبط با این موضوعک
  • آگهی برای دریافت وام
  • وام بدون ضامن
  • دریافت وام فوری
  • دریافت وام برای سرمایه‌گذاری
  • شرایط دریافت وام
موارد مرتبط با این موضوع :